SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA..

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG SAYA..:)

Saturday, December 25, 2010

percutian ke lumut bersama keluarga




Pada waktu itu ibu dan ayah saya sedang merancang untuk pergi bercuti. Ibu saya mencadang untuk pergi ke lumut. Saya sangat gembira. Saya dan keluarga saya pun bertolak. Dalam pejalanan saya tertidur. Pejalanan 
agak jauh. 

Setelah sampai di lumut.saya terjaga . Saya dan keluarga saya mencari 'hotel'. Saya ter nampak 'resot'. Pada malam itu ibu saya cadang untuk meronda. Saya ternampak pekalan laut di malaysia iaitu tentera laut ada sekumpulan remaja bersiap untuk menghadapi cabaran "junjle trecking". 

Kesokkan hari saya dan sekeluarga mahu menaiki feri. Saya duduk di dalam feri, agak lama untuk menunggu penumpang lain. Feri pun dah bertolak menuju Pulau Pangkor. Pejalan megambil masa selama setengah jam. Apabila sampai di Pulau Pangkor kami pun mengambil kereta sewa kami. Saya dan sekeluarga pergi melawat tempat beejarah  seperti "Kota Belanda dan Temple cina". Kami melihat ikan sebesar kanak-kanak. kamipergi ke    pantai. Saya ingin bermandi tetapi tiada baju. Saya membuat istana pasir sahaja. 

No comments:

Post a Comment